Skip to main content

Piagam Pelanggan

Client Charter


Kami berjanji dan komited untuk menyediakan perkhidmatan yang cekap, profesional, beretika dan mesra kepada pelanggan kami seperti berikut:
We promise and are committed to provide efficient, professional, ethical and friendly services to our customers as follows:

  • 1.  Protokol dan tatacara pengendalian pengurusan majlis yang sewajarnya bagi memastikan perjalan majlis berjalan dengan cekap dan efisien.

    1. Provide protocol advisory services and appropriate management procedures to ensure the smooth running of the event.

  • 2. Menguruskan paparan dan publisiti berita bagi pencapaian dan aktiviti berimpak UTeM di media massa.

    2. Managing the display and publicity of news for UTeM's achievements and impactful activities in the mass media.

  • 3. Memastikan setiap aduan diselesaikan dan memberikan maklumbalas kepada pengadu dalam tempoh 14 hari bekerja.

    3. Ensure that every complaint is resolved and provide feedback to the complainant within 14 working days.

  • 4. Memastikan setiap pertanyaan, penghargaan dan cadangan diberikan maklumbalas dalam tempoh 3 hari bekerja.

    4. Ensuring that every inquiry, appreciation and suggestion is given feedback within 3 working days.

  • 5. Melaksanakan perkhidmatan rakaman fotografi dan video bagi majlis yang mendapat tempahan dan memproses untuk paparan selanjutnya.

    5. Perform photography and video recording services for events that receive bookings and process for further display.